مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-28اجتماعي

اجرای پویش به تو ای دوست سلام  برای نیازمندان پایتخت از فردا


اولین پویش به توی ای دوست سلام بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترکی بین سازمان رفاه شهرداری تهران و اتاق بازرگانی تهران با رویکرد حفظ محیط زیست و یاری نیازمندان شهر تهران برگزار خواهد شد.

- اجرای پویش " به تو ای دوست سلام"  برای نیازمندان پایتخت از فردا اولین پویش " به توی ای دوست سلام " بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترکی بین سازمان رفاه شهرداری تهران و اتاق بازرگانی تهران با رویکرد حفظ محیط زیست و یاری نیازمندان شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این خبر گفت: این پویش با همکاری بین این سازمان و اتاق بازرگانی تهران و بهره مندی از توانمندی خیریه ها و سمن های منتخب و فعال شهر تهران در راستای حفظ محیط زیست و خدمت رسانی به کودکان کار، زنان سرپرست خانواده و معلولین اجرا می شود.

وی افزود: هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز ، همانند سالیان گذشته سازمان ها و ارگان ها اقدام به ارسال تبریکات نوروزی خود بصورت کارت های کاغذی می نمایند که این روند به واسطه از بین بردن منابع زیستی بواسطه چرخه تولید کاغذ، قطع درختان و ایجاد آلودگی محیطی، آسیب های جبران ناپذیری را متحمل محیط زیست خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش به تو ای دوست سلام  برای نیازمندان پایتخت از فردا

اجرای پویش به تو ای دوست سلام  برای نیازمندان پایتخت از فردا